Nu va hraniti stresul produs de COVID-19 cu mancare

Mâncați corect și inteligent în timpul COVID-19

Izolarea poate duce la plictiseala, sau chiar la depresie, ceea ce inseamna ca multi vor incerca sa contracareze aceste efecte mancand. Mancarea, în special consumul de gustări de tipul junk food, este modul în care mulți oameni isi vor ocupa timpul petrecut acasă.

Deci, cum poți rămâne sănătos în timpul unei pandemii?

Comportamente simple cum ar fi: o dieta echilibrata, exercitiile fizice si un somn bun de circa 6-8 ore ne pot ajuta sa ramanem sanatosi.

În timpul unei pandemii precum COVID-19, aceste acțiuni sunt cruciale pentru menținerea bunăstării fizice și mentale. Cum ar trebui să mănânci corect atunci când ai umplut cosul cu alimente neperisabile?

 Este esențial să ai un plan, înainte de a te aproviziona cu alimente – atât pentru a te asigura că alegi lucrurile corecte, cât și pentru a evita cumpărarea in exces.

Faceți inventarul a ceea ce există deja în cămară și apoi planificați meniuri care sa le contina, avand grija sa aveti carbohidrati, proteine și grasimi sanatoase.

În timp ce majoritatea oamenilor se îndreapta catre cereale și conserve, eu cred ca este de fapt un moment bun pentru a cumpara produse proaspete. Cumparati fructe și legume, le taiați și le puneti în congelator, pentru ca pot fi folosite si in urmatoarele luni.

Legumele, cum ar fi: broccoli, varza de Bruxelles, conopida, ceapa, praz și cartofii dulci, se pot pastra de asemenea mult timp înfrigider.

Dacă achizitionati produse din conserva, uscate sau congelate, alegeti-le pe cele cu conținut scazut de grasimi saturate, sare și zaharuri. 

Cautati alimente cu mai puțin de cinci grame de zahar adăugat pe portie, mai putin de 200 miligrame de sare pe porție și mai puțin de 1,5 grame de grăsimi saturate pe porție. 

Faceti miscare!

Daca nu putem merge la sala, nu inseamna ca nu putem face sport in sufragerie, sau plimbari scurte in jurul casei, pastrand distanta fata de ceilalti, echipati cu masca si manusi.

Dieta echilibrata

Mic dejun

7 Tage Detox-Kur - Fasten nach Aschermittwoch - Nutri-Plus Online Shop

Smoothie de ananas cu brocoli                                    

Pranz

Supa crema de legume cu crutoane

Cannelloni cu carne de vită și sos bechamel - rețetă

Omnivorii-Canelloni cu carne de vita si sos bechame      l

Vegetarienii-Chiftele raw cu spanac                               

Cina

Grilled Halloumi with Grapefruit | So Delicious

Hallumi la gratar cu grapefruit